- long time no see

Okej jag vet att det var otroligt länge sedan jag skrev här meeen...
Jag har faktiskt startat ännu en blogg. Blackbird.bloggain.se
Det är en blogg just för lte smått och gott i min värld av otur och klumpighet.

Aja nog om det. Just nu är det rätt okej.

Vi har fått en lägenhet och flyttar in i maj. AS NICE.
Nu kollar vi lite på kattungar... kanske kanske har vi hittat en men vi får se vad tiden säger.

Just nu är jag totalt jävla stressad och känner inte alls för att gå och lägga mig fetersom jag VET att i morgon måste jag plugga och det är rätt mycket.
Har slutprov i MEdicinskgrundkurs på tisdag och det är inget jag ser fram emot.
Jag har redan gjort kursen en gång men jag känner liksom inte att jag pallar längre... ska sätta igång med nästa kurs också. åhh vad jag ångrar att jag inte började jobba istället.
Borde nog ha gjort det...

Aja skit samma

JAg babblar på för att jag har tråkigt och Danne och hans bror sitter nu och spelar FIFA Vilken chock ;) haha. nej  men det är bra att de tillbringar lite tid med varandra.
Själv ska jag ta och hoppa ner i sängen innan jag dör av trötthet. Även om jag nu egentligen hellre skulle dö än behöva plugga i morgon (bildligt talat)

DEssutom måste jag börja planera en liten grej för min sötaste älskling som han inte får reda på, men det kommer han nog tyvärr att göra iaf. men jag har några ideer som jag ska göra nån kväll vi är ensamma.
Om det blir det innan vi flyttar annars så får jag slipa ännu mer på iden tills vi har flyttat. Jaja det blir som det blir.
Först skolan sen planering sen storhandla med patricia och därefter laga mat och sen plugga lite till.

oj oj oj vilken rolig dag planerad.... inte direkt.


Natti natt.

föresten vet jag att jag skriver rätt mycket negativt MEN kom ihåg att det är ett sätt att blåsa ur mig lite ånga så jag kan slappna av. Jag är inte så här jämt... bara ibland,rätt ofta eller sällan. beroende på vilken tid i månaden jag är ;)

Natti natt igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0