- Tankar

vad ska jag säga?
Ska jag berätta hur ont det gör i mig att jag förlorade honom/henne?
vad ska jag säga?
Ja det gör ont som FAN!
vill inget hällre än att spola tillbaka tiden och få mitt barn tillbaka. men vad ska jag göra?
Kan inte göra ett piss!!!!

okej jag har fått aggressioner av det som hände men har jag inte rätt till det?

Fick missfall för fan!

till de bra sakerna.
Danne och jag förlovade oss 31/12-09 <3<3<3
Helt underbart.
Kanske ska få hyra Patricia och Sonnys lägenhet då de flyttar till hus
Danne ska på intervju snart.

det var de goda nyheterna jag har.

Jag måste försöka lägga missfallet bakom mig. Se till det goda i livet. till de jag älskar.
Jag försöker kämpa mig upp över ytan, men jag trampar bara vatten för att få lämna marken. såret i hjärtat får mig att skämas och när som helst sjunker jag.
Vad ska jag säga. Tankarna har kommit tillbaka och jag är rädd den här gången, känns som att jag har så mycket att förlora nu.
Förut Förra året. ja faktiskt ett helt år sedan så kände jag samma sak men då var jag inte direkt rädd för förlora något. nu är jag det. Nu har jag det. Nu har jag så många underbara i mitt liv som försöker göra allt för mig. så nu är jag rädd för tankarna.
Jag skäms

Kommentarer
Postat av: Catti

Hej!

Jag vet hur ont det gör i både kropp och själ när man får missfall, men du ska se att det blir bättre! Det går oftast fort att bli gravid igen efter ett missfall så jag håller tummarna! Hade ni planerat det?

2010-01-04 @ 22:51:01
URL: http://catrinejonsson.blogspot.se
Postat av: Sofi

nej det var inte planerat. Men blev en otrolig glädje när jag fick reda på det. för oss båda. vi får väl se om det blir igen. inget vi planerar som sagt men om det händer så händer det.

2010-01-05 @ 00:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0