- så mycket att jag exploderar!

Jag önskar bara att jag kune glömma allt hemskt som hänt och bara gå vidare.

Jag önskar att jag kunde skita i det som var och bara fokusera på det som är.

Jag vet att jag måste distansera mig från mina tankar... men det är ju så svårt.

Hur ska jag någonsin sluta tänka på mig själv som fet ful och värdelös?

Det är så otroligt fel att jag ska behöva tänka såhär!
vill inte det.
Måste ta tag i mig själv nu. Även om det betyder låta bli att äta igen. jag gör det som krävs när annat inte funkar för att jag inte har tillräcklig kontroll över mig själv! Jah har bara mig själv att skylla och jag vet att detta är det ända som fungerar för mig.
Kanske är det ett sätt att straffa mig själv kanske är det bara för att det ger mig ångest?!

Jag sitter bara och dividerar med mig själv för att få en uppfattning om vad jag ska göra.
Vi får väl helt enkelt se vad som händer.

Hade info idag på skolan. kul kul. ska plugga hela dagen i morgon och på onsdag och massa sånt. blir mycket nu inom den närmaste tiden....
jaja skit samma jag är trött och borde sova men nu har jag liskom ett litet problem med att jag inte vill somna utan min älskling, visst soffan är okej för då vet jag ju ändå att jag kommer lägga mig i sängen med honom sen. men ensam i en stor säng?
dont think so.

Det blir väl sista biten på min cig som liger och väntar "bumpad" och klar. därefter sängen. Tror jag.

Ahh vad jag känner mig värdelös idag. Slutar liksom inte tänka på det, vad behöver jag?
hur ska jag kunna veta det?
Kanske nån vän som betsämemr sig för att höra av sig eller bestämma en fika eller filmkväll eller middag.
Kanske nån som bara visar att de bryr sig om mig.
Kanske behöver jag höra att mina föräldrar är stolta över mig.
Kanske behöver jag bara lägga mig i ett hål i marken efetrsom de tankar jag har är hela sanningen och inget annat än sanningen?!

wow vad min blogg är fylld med ångest....
kan ju säga något om mig...

Äh skit samma lägger till detta då för att lysa upp lite

Ta dagen med ett leende och även den molnigaste dag kan bli full av solsken !


Du är mitt solsken hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0