- tillbaka

Tankarna är tillbaka igen.
Vad ska jag göra? Kan inte göra det... får inte göra det, vill göra det. Kommer inte göra det.

Ett löfte är heligt och jag kommer inte att bryta det. det spelar ingen roll vad mitt huvud skriker eller ber mig att göra för mitt hjärta är starkare än så. Och om mitt hjärta inte räcker till vet jag att dannes huvud och dannes hjärta ger mig den styrka jag behöver för att klara ännu en dag utan att göra det.
Han anar nog inte hur tacksam jag är. Hur ska jag kunna förklara det?
Hur säger man att man är tacksam för sitt liv?
Ja vi får väl se. Något ska jag nog komma på.
I morgon eller nåt.

Fattar inte hur illa det kan vara ibland. Idag hade jag tankarna för första gången på ett par dagar. Och det blev en pina för mig. Men så fanns han där plötsligt precis i det ögonblicket jag var på väg att försvinna bortom allt hopp. Allt jag behövde var att se på honom och känna hans värme så blev tankarna lite mindre och nu kan jag uthärda dem.
Tack min ängel.
"De säger att kärleken är blind, men jag har aldrig vart så klarsynt"

Jag står med hjärtat i min hand.  Vill du ha det ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0