- Måndag

känner mig rätt duktig idag, vaknade tidigt och pluggade och drog sedan till skolan. gick riktigt bra idag faktiskt. Min lärare är trevligare än jag trodde.
Nu sitter jag hemma hos sötnosen och väntar på att han ska duscha klart så vi kan gå och handla lite käk. vi ska laga lax tillsammans idag. Lax är enkelt dessutom nyttigt.
ska höra vad han vill ha till om han vill ha en kall sås eller om han vill ha varm sås.... hoppas på kall för det är jag bra på :P gör ju inget med varm heller men då blir det färdigsås för jag är dåååålig på varma såser.
HAde sista lektionen på makt,våld och livsvillkor idag... skööönt. nu ska jag bara göra den förbannade tentan så är jag klar sen. ja och en extra uppgift som jag måste göra. hoppas på det bästa.

Måste sätta igång nu.

snart fyller ja 20.... känns riktigt konstigt. men det ska bli skönt. riktigt skönt.

har en konstig känsla i magen, det brukar inte vara ett gott tecken... nu är jag orolig för att något kommer hända....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0