- Tankar

I går kväll kom du till mig och ställde mig en fråga...
Varför?
JAg vet inte varför älskling.
Tankarna har funnits där så länge att j ag inte kan förklara varför de finns där. Jag har liksom lärt mig att leva med tankarna.
Jag vill inte skrämma dig. Du säger att du förstår och det tror jag på. Men jag vet också att mina problem är inget i jämförelse med vad du har gått igenom.  Jag är bara löjlig och det känns hemskt att verkligen veta att mina problem bara är bagateller och att jag ändå har dessa känslor och tankar.
JAg kan inte förklara mig och jag kan inte berätta varför.
Det jag kan göra är att be dig att förstå, be dig att inte oroa dig och inte tänka på det mer.
Jag strider varje dag mot känslan ochjag klarar varje dag utan att göra det. Där av finns det en styrka i mig som jag tänker ta vara på.

Jag älskar dig och jag vill inget hällre än att leva med dig.
Tack älskling för att du är en av dem som hjälper mig fram en dag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0