- Förstörd

Det gör så ont. Fysiskt men framför allt psykiskt.
Allt det jag byggt upp har rasat och nu måste jag ännu en gång bygga grunden för mitt psyke.
Tycker inte (för att vara helt ego) att det är för mycket begärt att det skulle ha lyckats.
Jag vet också att det inte bara är jag som mår dåligt över detta. Du visar det bara inte lika mycket som jag.
Vad ska jag säga... hur ska jag förklara varför det gör så ont?
Jag vet att det går fler tåg och vi kommer få denna chansen igen. Men jag är redo NU. Det var denna gången jag ville att det skulle hända.
Ja vi kanske är mer förberedda och har det lite bättre ställt nästa gång men fortfarande det var första gången för mig
Jag/Vi var så otroligt glada för detta, jag såg fram emot det. Jag ville det. så händer detta.
säg mig varför jag förtjänar detta?
Säg mig varför det ska hända oss?
Varför kan  det inte bara få vara bra?
Ända förklaringen jag kan hitta är att någon där uppe vill mig något illa just nu. Eller så har jag en annan teori att en person tänkte så giftiga tankar att det förgiftade mig. Jag vet att det är makabert att tänka så men det är en tanke.
Djupt innerst inne så vet jag ju att det var mitt fel att det hände och jag vet ju också att det är något seriöst fel på mig eftersom jag inte ens kunde få detta att funka.


Hoppas att du kan förlåta mig. Hoppas att du klarar av mig. jag lovar att jag kommer bli okej igen. ge mig lite tid så kommer jag att bli okej igen. men jag måste börja om från början.
Det blir jobbigare och bygga på ett ställe som har rasat så många gånger men jag lovar med din närvaro kommer jag snart ha byggt en hel stad.

Jag älskar dig och vill inte förlora dig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är inte ditt fel gumman, det kommer aldrig att vara det, deet kommer aldrig att bli det<3

2009-12-30 @ 20:02:57
URL: http://laceyjohanna.blogg.se/
Postat av: Micke

Det är inget som är fel med dig utan du har bara otur lite för ofta

så allt kommer att lösa sig med tiden får vi hoppas



så behöver du så ta styrka från de som är dina vänner

2009-12-30 @ 20:33:17
Postat av: Malin

Positiva tankar älskling. Jag vet att det är svårt, jag förstår att du inte vill riktigt nu, och såklart att du inte ska glömma det som hänt. Kan förstå att det känns som om något tagits ifrån dig, men se till att du verkligen verkligen mår bra innan du gör något annat. Allt kommer inifrån, du har den finaste själ jag någonsin mött, det hoppas jag att du vet. Det kommer bli bra, det kommer bli som du vill men ta hand om dig själv innan du tar hand om någon annan! <33

2009-12-30 @ 22:25:42
URL: http://generation90.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0