- En dag till

Nu har det äntligen blivit snö och mycket av det. är det inte underbart?
finns inget som är så härligt som snö.

Hur mår jag nu?

Jo då tack det är bra....
(lögn)
Ja jag mår bättre och det är mycket som jag förr tänkte på som inte alls är lika farligt, men tankarna finns kvar.
dock har jag gått upp i vikt lite igen. eller ja 1-2 kg . rätt mycket för mig just nu. känner verkligen panik över detta. måste skärpa mig och inte falla tillbaka i samma gamla matvanor igen. jag tänker inte äta så igen.
thats it.

På lördag är det min födelsedag då har jag lyckats spendera 20 år på den här jorden. Jag ser fram emot det men samtidigt är jag rädd.
Mina födelsedagar har alltid blivit lita av ett fiasko. och kanske blir den det igen. är lite skraj för det faktiskt.
Önskar och hoppas verkligen att det ska bli en bra dag. "håller tummarna" snälla låt det bli en bra dag och kväll med många sjratt och inga tårar av sorg och ångest.

vill bara ha EN enda bra födelsedag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0