- dagar

Nya dagar nya liv. eller hur ?

Jag har haft en riktigt pissig dag. mått totalt jävla katastrof och känt mig totalt jävla värdelös och äcklig.
Vet inte vad det berodde på. vaknade i morse och bara mådde dåligt. har inte haft ork att göra något alls .

Men nu på kvällen gick jag ut på en promenad och pratade lite med patricia och då blev det bättre. nu är jag rätt okej igen. Allt planade liksom ut och nu mår jag som vanligt igen...

Jag ska förhoppningsvis plugga med patricia i morgon. behöver verkligen plugga och känns som att om vi sätter oss hon och jag kanske vi får något gjort. alltså hon ska plugga på sitt och jag på mitt.

Jag är helt besatt av Gabriellas sång. den är helt jävla underbar.
Lyssna på den.
ska lära mig att sjunga den. jag måste lära mig den helt. Bara känner det kanske kommer till användning nån gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0